ساخت كنيسه در جوار مسجدالاقصي گامي براي تخريب قدس شريف است


عاشقان مهدی فاطمه

اللهم عجل لولیک الفرج


 

به نقل از دفتر آيت‌الله مكارم شيرازي، در بيانيه اين مرجع تقليد آمده است: باز هم يك توطئه شيطانى جديد از سوى رژيم غاصب اسرائيل براى يهودى‌سازى قدس شريف صورت گرفت و آن ساختن كنيسه بزرگى در فاصله بسيار نزديكى از ديوار غربى مسجدالاقصى در اراضى متعلق به مسلمين است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: افتتاح اين كنيسه كه با تبليغات وسيعى همراه بود، همراه با اقدام به شهرك‏سازى گسترده جديد با وجود محكوميت آن از سوى مجامع جهانى بيانگر عمق اين فاجعه است، حتى تحليلگران سياسى معتقدند اينها مقدمه‏اى است براى ويران كردن قدس شريف و بناى معبد سليمان به جاى آن و نابود كردن همه آثار اسلامى در بيت‏المقدس و ما همه اينها را شديداً محكوم مى‏كنيم.
در اين بيانيه تصريح شده است: اين توطئه جديد آتش خشم را در دل همه مسلمانان جهان برافروخته و آن را مقدمه‏اى براى انتفاضه ديگر و انفجار جديدى در سرزمين‏هاى اشغالى مى‏دانند. آيا سران بعضى از دول عربى كه با رژيم غاصب نرد عشق مى‌بازند بازهم به راه خود ادامه مى‏دهند؟ آيا از آنها مى‏ترسند در حالى كه حزب‌اللَّه شجاع لبنان و مردم غزه ثابت كردند ارتش اسرائيل ضعيف‏تر و آسيب‏پذيرتر از آن است كه سبب خوف شود. آيا بازهم در برابر اين حادثه شوم سكوت خواهند كرد، يا به محكوميت لفظى قناعت كرده و لعن و نفرين ملت‏هاى اسلامى و آيندگان را براى خود مى‏خرند؟ يا در اقدامى شجاعانه طوفانى از خشم و فرياد را بر سر اسرائيل فرو مى‌ريزند.

در بخش پاياني اين بيانيه آمده است:‌ اگر بعضى از دول عربى در برابر اينگونه كارها سكوت كنند به يقين ملت‏هاى مسلمان سكوت نخواهند كرد و با انسجام بيشتر در برابر آنها خواهند ايستاد و غيرت اسلامى خود را نشان خواهند داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,ساعت 4:41 توسط سید عباس حسینی|


آخرين مطالب
» تنها امامی که به حج مشرف نشد!
» دردودل
» خواص سنگها (عقیق،فیروزه،یاقوت و . . . .)
» درباره ی امام زمان (عج)
» سلام...
» محمد بن عبداللّه
» ساخت كنيسه در جوار مسجدالاقصي گامي براي تخريب قدس شريف است

Design By : Pichak